Facebook Twitter RSS

1ST GIVE AWAY BY PINGJE.ORG


Assalamualaikum.. Wahh tak sangka ni adalah kali pertama aku tulis blog macam ni. Kalau sebelum ni semuanya aku buat tutorial ringkas je tak perlu ayat-ayat macam sekarang ni. Haha . Oh, berbalik kepada tajuk kat atas tu , korang tau tak apa PingJe.Org ni ? Haa.. ni nk bagi taw sikit (Bagi yang tak tau lagi la) PingJe.Org ni adalah sebuah laman perkongsian artikal blog Malaysia. Setiap artikal yang dibuat oleh blogger boleh dikongsikan dilaman PingJe.Org ni. Aku pon baru je terlibat dalam dunia blogger ni dan untuk meningkatkan trafik blog aku, aku try la daftar kat laman mereka ni dan hasilnya dapat dilihat dengan mata kasar .. Hehe XD Mungkin nasib aku baik kot, pada 23/12/2013 aku mendaftar sebagai member kat laman ni dan tarikh ni jugalah mereka baru melancarkan 1ST GIVE AWAY ni. Nampak macam ada peluang nak menag je .. Haha . Give away ni akan berlangsung selama sebulan, maknaya 23/01/2013 adalah trikh tamat.. Kalau nk join boleh la klik pada banner yg kat atas tu ye.. 

>>Senarai Hadiah<< (36 pemenang dicari)

Untuk extra trafik dan pageview boleh juga try http://ohpingblog.com/

Sebelum anda beredar daripada blog ni, aku nk minta tolong jasa baik anda untuk menekan semua butang like yang anda nampak dalam blog ni dan follow la ape yang patut ye .. 1+ pon kene tekan juga .. Haha . Akhir sekali, Terima kasih kepada semua yg sudi baca ..






SHARE THIS POST

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author:Admin Gempak
Jika terdapat kerosakan link atau pertanyaan sila hubungi kami. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih ^_^

2 comments:

  1. dari segmn yang sama..

    http://lianasulaiman96.blogspot.com/2013/12/1st-give-away-by-pingjeorg.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu .. Same la kite .. Bace je ke ? Tak follow ? Hehe.. Btw trimas sbb sudi datang melawat =D

      Delete